Obserwatorzy

wtorek, 15 maja 2012

TAG: 40 przypadkowych pytań

Witam kolejny raz dzisiaj :)

Jestem przeziębiona i trochę mi się nudzi, więc postanowiłam odpowiedzieć na Tag, który został zapoczątkowany na YT. Zapraszam wszystkich chętnych do odpowiedzenia na niego :)

A oto pytania wraz z moimi odpowiedziami:

1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?

Hmm 3 godzinki temu byłam w domu i przygotowywałam obiad :)

2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.

Nie. A nawet jeśli to nie pamiętam...

3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?

Tak. ozdoba do włosów w kształcie kwiatka

4) Czy masz na sobie skarpetki?

Taaak. Jest mi dzisiaj bardzo zimno.

5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?

Tak :)

6) Czy jest Ci gorąco?

Absolutnie nie!

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?

Sok pomarańczowy.

8) Co ostatnio jadłaś?

Spaghetti z łososiem.

9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?

Prawdopodobnie również w domu.

10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?

Znajoma mojej mamy.

11) Czy tesknisz za kimś teraz?

Bardzo. Za kilkoma osobami.

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?

Wygrzewanie się w łóżku ;)

13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?

Koleżanka.

14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?

Nic nie chciałabym wiedzieć. Chciałabym żyć nie czekając na to, co ma się wydarzyć. Wolę żyć w nieświadomości.

15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?

AVON. Pur Blanca blush

16) Byłaś w tym roku u lekarza?

Na szczęście nie.

17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?

U siebie w domu.

18) Czy masz opaleniznę?

Tak

19) Czego teraz słuchasz?

W tej chwili z głośników leci Gentleman "Lonely days"

20) Czy kolekcjonujesz cos?

Pocztówki, kosmetyki i kolczyki :)

21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?

W liceum

22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?

Jedynie mrożoną :)

23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?

"Ok. Nie ma sprawy"

24) Lubisz ostre przyprawy?

Baaardzo

25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?

Rano.

26) Czy jesteś bogata?

Chciałabym :)

27) Jaka jest w Ciebie pogoda?

15 st. C mi jest meega zimno :(

28) O której godzinie budzisz się rano?

w weekendy 4:30 w tygodniu 9-10

29) Jaki film ostatnio widziałaś?

"Nad życie"

30) Jaki masz dzwonek w tel?

Birdy "Skinny Love"

31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?

Tak.

32) Ile masz rodzeństwa?

3

33) Komputer stacjonarny czy laptop?

Laptop

34) Co planujesz dziś robić?

Nudzić się.

35) Kiedy ostatni raz płakałeś?

Wczoraj, ze wzruszenie.

36) Jakie jest twoje ulubione radio?

Eska

37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?

Nie jem mięsa

38) Jaki jest Twój kolor oczu?

Piwne

39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?

Przygotowywałam się do snu

40) Czy masz zwierzęta?

Tak. Psa - Fabi


To wszystko... mam nadzieję, ze dotrwaliście do końca. Zapraszam wszystkich chętnych do odpowiedzi.

Pozdrawiam, do usłyszenia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z użyciem słów niecenzuralnych będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Zapraszam również do udzielania rad i propozycji na nowe posty jak i zadawania pytań, na każde postaram się odpowiedzieć :)

Emily