Obserwatorzy

piątek, 11 maja 2012

Huuuuura!! - Eveline Cosmetics

Witajcie żabki :)

Dzisiaj dowiedziałam się, że wygrałam w konkursie, w którym wygraną są produkty EVELINE COSMETICS :)




Kiedy nagroda do mnie dotrze i trochę ją po testuję, możecie spodziewać się recenzji, sama jestem ciekawa co to będzie i jak bedzie działało. Szczerze mówiąc nie pamietam dokładnie co było nagrodą. Konkurs był dawno temu i nawet już zapomniałam, że brałam udział a tym bardziej nie spodziewałam się, że otrzymam jedną z nagród :) No cóż miła niespodzianka na koniec tygodnia :)

Cały weekend spędzam na uczelni. Taka piękna pogoda a ja na zajęciach od 8 do 20, jakoś przeżyję.
Może w przerwie uda mi się zrobić jakieś zdjęcia stroju dnia :)

No to chyba tyle :) Jeśli ma ktoś jakieś pytania to śmiało piszcie, jestem jak najbardziej za :)


Do usłyszenia :*



1 komentarz:

Komentarze z użyciem słów niecenzuralnych będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Zapraszam również do udzielania rad i propozycji na nowe posty jak i zadawania pytań, na każde postaram się odpowiedzieć :)

Emily