Obserwatorzy

czwartek, 3 maja 2012

Hello, 您好, Ahoj, Bonjour, Γεια σας, Hallo, привет, Ciao, WITAM!!

Hej :)

W to piękne majowe popołudnie postanowiłam, że założę blog. Mam nadzieję, ze ktoś tu będzie zaglądał i pozostanie na dłużej.
Szczerze mówiąc od bardzo dawna czytam blogi i tak na prawdę zazdrościłam tym osobom, że dzielą się tyloma sprawami z tak fajnymi osobami. Chyba od początku obserwuję blogi takich osób jak nissiax83 czy nieesia25 i tak na dobrą sprawę to one są moją inspiracją na dzień dzisiejszy.
Chciałabym prowadzić swój blog w podobny sposób jak one.  
Chcę żeby to była przyjemność dla mnie i dla was :)
Mam nadzieję, ze wspólnymi siłami uda nam się osiągnąć to o czym sobie marzę :)

Na pewno pojawią się stroje dnia, zakupy jakieś urywki z mojego życia i miejsca, które odwiedzam, kocham gotować, więc coś w tym stylu na pewno też się pojawi.

jak mówi tytuł mojego bloga "Wszystkie wcielenia Emily", możecie spodziewać się wszystkiego :)


Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z użyciem słów niecenzuralnych będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Zapraszam również do udzielania rad i propozycji na nowe posty jak i zadawania pytań, na każde postaram się odpowiedzieć :)

Emily