Obserwatorzy

czwartek, 5 lipca 2012

Testowanie #1 GARNIER FRUCTIS Nutri Odbudowa

Witajcie :)

Już po sesji. Wszystko udało zaliczyć się w pierwszym terminie i to nawet na dobre stopnie :) Pierwszy wyjazd wakacyjny  mam już za sobą, więc teraz mogę oddać się już blogowaniu na dobre :)

Dzisiaj chciałabym  przedstawić wam zestaw (szampon + odżywka), które testuję już od pewnego czasu. To moja pierwsza recenzja, więc proszę o wyrozumiałość.








Gdy dostałam szampon i odżywkę do przetestowania i przeczytałam co producent o nich pisze :

"Garnier Fructis opracował formułę zawierającą ultradelikatne i ultralekkie olejki z owoców. Wnikają one do wnętrza włosa, aby naprawić wewnętrzne mikroubytki. Rezultat: włosy są dogłębnie odbudowane i zregenerowane, promienieją zdrowiem, zapewniają nieskończoną miękkość i naturalność.",

 pomyślałam, że to kolejne obietnice, które nie zostaną spełnione w 100 %.
Mimo tego testowałam i testowałam i doszłam do wniosku, że jednak jakaś prawda w obietnicach producenta jest.

Szampon jak szampon umył włosy i wielkich rewelacji nie robi prócz tego, że włosy są milsze w dotyku niż zwykle. 
Chciałabym skupić się na odżywce.  Po kilku zastosowaniach moje długie i gęste włosy zrobiły się bardziej miękkie i na pewno lepiej się rozczesywały a to dla mnie wielki plus. 


Pamiętam jak kilka lat temu używałam produktów GARNIER i jedyne co wtedy zwróciło moją uwagę to to, że gdy produkt dostał się do oka to niemiłosiernie szczypało bardziej niż przy użyciu innych szamponów. To się nadal nie zmieniło, ale wszystko inne tak i to na plus. Zapach jest bardzo przyjemy w trakcie mycia jak i po umyciu. 


Zadawala mnie również fakt, że zarówno szampon jak i odzywka nie uczuliły mnie z czym często mam problem przy testowaniu nowych produktów. No i w końcu największy plus nie jest taki drogi, więc jeśli skończy mi się to opakowanie na pewno zakupię nowe, ale nie nastapi to chyba zbyt szybko bo szampon jak i odżywka są bardzo wydajne  i ich konsystencja jest taka jaką lubię (co możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach) :)

szampon

odżywka

 Jak widać odżywka jest bardziej kremowa i gęstsza od szamponu.




A wy używacie produktów GARNIER FRUCTIS, może polecicie mi inne szampony i odżywki?




Proszę o rady co w przyszłości zmienić w recenzjach, na co zwracać większą uwagę, co chcielibyście przeczytać? Pytajcie rółnież o te produkty chętnie odpowiem :)




Pozdrawiam :):*

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z użyciem słów niecenzuralnych będą usuwane. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Zapraszam również do udzielania rad i propozycji na nowe posty jak i zadawania pytań, na każde postaram się odpowiedzieć :)

Emily